(L)

hejhej
asså vädret suger! Orkar inte med det längre känns inte ens som sommarlov? uft..
Men aja inget att göra åt. Men dagen har ändå varit bra har varit på Roberts student & sedan blev det mat&fika med kusinerna, Grattis robert&alla andra till studenten! O sen på kvällen så var jag bara tvungen att träffa tjejerna så drog ut med dem i regnet & fan vad skönt det var, men så jävla sorligt att säga hejdå:/ Kommer sakna er så mycket speceillt du katya bästa vän hur fan ska jag klara mig utan dig i 2 månader!? Du är den som jag kan lita på till 100 procent och nu lämnar du mig :/♥ Men ja hoppas du har det bra där & vi ses snart igen <3 // susanne


Love u girls <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oh tack så hemskt mycket tjejer :D!

2010-06-12 @ 20:27:44
URL: http://hanshen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0