( L )

Jag saknar dig så jävla mycket, även om jag vet att du har det bättre där uppe bland änglarna önskar jag ändå att du fanns här vid min sida, på jorden.
Du var den jag kunde vända mig till när jag mådde dåligt du var som en vän,syster,mamma & även mormor jag saknar stunderna då jag låg i din famn och dina armar runt om mig och höra dig säga, Sussi du förtjänar det bästa och det kommer gå bra. Alla gånger jag har kommit hem till dig och du har sagt att du alltid vill ha mig hos dig, du ville aldrig vara ensam, när jag lämnade dig såg jag sorgen inom dig men jag var tvungen. Men vi lovade varandra att nån dag ska jag flytta in hos dig, men den dagen kom aldrig men jag lovar dig vi ses däruppe mormor♥
När du sedan blev sjuk, blev det hårt för oss att se dig lidande, att komma upp till dig och se dig sitta på din stol gungandes men handen ovanför magen och smärtan som du försökte glömma men som inte gick. Du var en riktig kämpe mormor, ovasett hur sjuk du var, hur dåligt du mådde hittade man alltid ett leende på dina läppar när man såg dig, dina ord, ditt leeande och dina andetag som fanns betydde det allt för mig. Sista dagen då jag såg dig tog du min hand och sa, du har glömt bort din mormor sussi och tårarna rann ner från din kind. Ja log och sa mormor, nej jag har inte glömt dig jag lovar att komma tillbaka och träffa dig, men den dagen kom aldrig mer. Nu står jag kvar här med tårarna rinnades ovanför mina kinder och saknaden som finns inom mig. Jag saknar dig mormor & jag tänker på dig varje minut som går,  2010-05-09, dagen då jag såg dig försista gången & 2010-05-12 kom en ängel till himmeln  och däruppe lever hon i paradiset utan någon smärta.
Jag älskar dig bästa mormor ♥
Vila i frid
http://www.metrobloggen.se/UserFiles/18.6840/Image/ros.gif

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0