Bara för att jag har tråkigt !

SENASTE
1. Kompisen du träffade: Hanna, sussane
2. Personen du pratade I telefon med: Mamma
3. Du fick SMS av: Anton
4. Du kramade: mina lilla syrra :)

IDAG
5. Kläder: leggins och ett blommigt linne
6. Bättre än igår: haha kommer inte ens ihåg vad jag hade igår

IMORGON
7. Är det: Tisdag
8. Planer: Kanske dra till stranden och bara sola?
9. Något tråkigt som händer imorgon: hur vet jag det?

FAVORIT
10. Nummer: 9
11. Färg:  svart
12. Årstid: sommar faan :D
13. Saknar du någon?: Japp :(
14. Humör för tillfället?: uttråkad

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?: kollade på mobilen
16. Vad åt du sist?: cornflaks
17. Vad irriterar du dig på?: inget just nu
18. Tror du på distansförållanden?: Om man älskar någon ja, och om man ses tillräckligt ofta
19. Vem tänker du på just nu?: Hemligt
20. Tror du att personen tänker på dig med?: Vet inte?
21. Vart reste du sist?: Turkiet
22. Vad gjorde du igår kväll?: fixade min gaderob
23. Liknar du din mamma eller pappa?: båda och
24. Ler du ofta?: inte ofta men för de mesta
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Ja de gör jag
27. I vems säng sov du i igår natt?: Min?
28. Vilken färg har din tröja?: gul

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: eh kanske de
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: japp
31. Gråter du när du skadar dig? HAHA nejjj

GLÄDJE
32. Är du en glad person?: ja alltid glad person :)
33. Vad gör dig glad?: Bra musik
34. Önskar du att du var lyckligare?: japp
35. Är lycka överskattat?: hmm
36. Kan musik göra dig glad?: Alltid

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: haha ja da
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: ja de klart?
39. Har du en flick/pojkvän?: nej har inte just nu
40. Är du nöjd med det?: nja vet inte
41. Är du kär?: sådär

HAT
42. Vem hatar du verkligen?: hatar inte nån
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: haha nej har inte
44. Är du en mobbare?: kan vara de ibland :P
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: maybe?
46. Har du blivit sviken någon gång?: vem har inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0