23:44

Hejhej blooggen
Susanne hær, har fett tråkigt och væntar på att kusin ska bli klar med duschen so att jag kan duscha! Menmen, livet leker her nere so jevla skont att vara borta från allt & alla. Orkade seriost inte med sverige mera allt var jevla skit.. So stannar her minst en vecka till. Skulle even till kopehman med tjejerna i en vecka men tror inte det bli so eftersom vi inte har hittat något id som ja kan anvenda, jag behæver ju det till klubbarna..:/ men vi får se ;)
Men iaf, igår så gjorde vi inte så mycket faktist drog ner mot burger king & gjorde oss feta der och sen drog vi hem vegen skulle ta 40 min men for oss tog det 2 timmar.. vadå fatass? Hah men iaf kom hem och dog en stund och sen på kvellen runt 9 drog vi ut på picnik fan vad mysigt det var fortuom en bil som kørandees nør vi satt mitt på vøgen :) Men aja orka inte berøtta vad vi har gjort exakt men idag har vi varit i stan och hittade as heta skor som jag ska kæpa och lite annat och nu kom vi precis hem & vi har lyckats Eta upp ett helt toastpaket + ett helt phiilidefia paket, FATASS!


Kommentarer
Postat av: Sabine

toast <3

2010-06-30 @ 17:22:37
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0