waka waka

hejsvejs bloggen!
är så jävla duktig som uppdaterar varje dag ellerhur?  haha
Men aja, vädret här nere är bäst! Man tror man är vid medelhavet typ för det är så jävla varmt! Älskar vädret just nu. Så själv klart drog vi ner till stranden idag som inte var så ren, herregud vättern är 1000 gånger bättre! men ska inte klaga. Juste innan vi drog till stranden drog vi och solade solarium & fatta hur brun jag är nu helt jävla svart ;) I LIKE. Aja satt på stranden och chillade några timmar & sen ta bussen hem vid 5-6 typ kom hem och åt och datorn och sen gick vi ut igen och la oss i gräset och lyssnade på musik, sen hem  igen och duschade & såklart stack vi ut igen och mötte upp några folks och kom hem för en stund sen =D  & det var min dag nästan och nu ska jag dra och äta tror jag, så kyss // susanne



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0