hemma igen

Heeej !
vanah här, är tillbaka nu. Var ju som sagt i turkiet men åkte till irak också för att träffa mina kusiner och min kusin skulle gifta sig. Det var så kul där var med mina kusin och med Nina också. Det var fest varje dag typ till sist tröttnade jag. Det var ass varmt där man kunde inte ens vara ute var mest ute på kvällen, åt ute med kusiner och åkte till tivoli. Gick ut och shoppade med mamma och min farbrors fru köpte lite grejer från turkiet. Skulle ut och sola men då började det regna vilken otur jag hade ! Åh turkeit mat är så gott åt varje dag har säkert gått upp i vikt men aja man kan väl inte skita i mat? det är ju livet hihi. Vill tillbaks !








Kommentarer
Postat av: a.l.

mmm de har god mat i turkiet =)

2010-07-27 @ 14:20:56
URL: http://avatarlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0