23:45

Så jävla fint väder det är! ÄLSKAR DET! har luggit ute och solat hela dagen lång nästan, vi la oss i gräset och solade & sånt och sen hem och fräscha till oss och sen vid 9 sprang vi till pizzerian innan det skulle stängas, och jag säger bara en sak SVERIGES KEBABPIZZA ÄR DEN BÄSTA! den smakade skit här när jag tänker på den mår jag illa:/
Men åt twister efter så mår bättre nu HAHA. Jag lovar har gått upp typ 10 kg och jag skojar inte jag äter skräpmat hela dagarna + godis,glass & cola! När jag kommer tillbaka blir det en ändring!// susanne

Jag ska göra/vill bli

- Ska färga håret svart
- Gå ner i vikt & få fastare kropp
- Bli brun
- Köpa färglinser
- Göra gelenaglar
- Shoppa nya kläder
- ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0