00:19

Hellu bloggen
Är så jävla trött kommer somna vilken sekund som helst, men tänkte iaf berätta lite kort om dagen. vaknade och drog till tandläkaren och sen ner till älsklingen som jag hade saknat så jävla mycket! och så drog vi och solade&sen a6 en sväng där jag endast fick med mig ett linne men imorgon blir det nog stan, ojuste jag hatar bussar! jag stod och väntade i vanahs port när bussen skulle komma så jag springer till busshållplatsen och hinner precis till bussen kommer men såklart stannade inte bussen ! fick flipp så var tvungen att GÅ hem och jag hade lix redan gått hela dagen! Men aja nu ska jag sova är helt död puss/Susanne


http://ronjaasvardag.blogg.se/images/2010/baseball_84068332.jpg
Imorn blir du min ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0