--

Hejheej
susanne här, tönten vanah åkte precis till turkiet så när jag kommer tillbaka kommer jag vara mobbad alla mina närmaste vänner har åkt, hanna,fatine,vanah & katya.. bara jag kvar:/ Menmen sånt är livet
Iaf ska berätta om min fina dag, vaknade upp och så sen drog vi ut och solade och blev negro och sen hem & äta dega framför datorn, efter några timmar drog vi ut och mötte resten & lite shiit happends men tyvärr kan jag inte berätta vad, asså jag skriver typ ingeting på bloggen om min riktigt dag för det är för privat här nere.. men men drog hem och åt och sen för en stund sen kom vi hem från en joggingtur duktigt? men aja orkar inte skriva mer men imorgon blir det beachen med folket ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0