--

Hejhej

Har precis målat naglarna, misslyckades typ 100 gånger försökte göra något nytt men nix allt blev katastrof så gav upp och målade dem ba i en lite rosa färg. Mina naglar har växt så otroligt mkt innan de va as korta men sen jag fick min räls har det börjat växa jätte bra!:D

Iaf, idag har dagen varit som alla andra, alltså ba hemma. Detta lovet har varit sämst och jag är på världens dåligaste humör nu,orkar inte med någon och nått :/



Snackar med katya nu och hon är den bästa & hon är den enda som verkligen förstår älskar dig bästa barndomsvän♥
Kan inte fatta att jag har känt denna underbara människan i snart 14 år :O vi lärde känna varandra i dagis och nu är båda snart 16 år, det är helt otroligt♥ Vi har skrattat,gråtit och haft dem bästa stunderna. Lova mig att aldrig glömma mig nu när vi börjar i gymnasiet, för utan dig finns inget
jag. Bästa vän<3






Kommentarer
Postat av: hannah

waaaaaaaah tjejen , ditt hår :( avis

2010-02-19 @ 00:40:26
URL: http://hannahsangberg.blogg.se/
Postat av: simone

Godmorgon snygging, vad ska du göra för fredagsmysigt idag?

2010-02-19 @ 09:01:21
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Katya

Ohhhhhh sosa....Fan va gullig du e

Älskar dig mee bästis...hoppas vi alltid kommer att vara kompisar och alltid stå vid varandras sida, och aldrig aldrig någonsin skulle ja kunna glömma en sån underbar människa som du, visst vi kmr gå på olika program i gymnasiet men vi kmr alltid vara sussi och katya <3

2010-02-21 @ 19:46:52
URL: http://musikforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0