Life is good sometimes

Hejhej
har börjat få tillbaka lusten att blogga så vi får se hur länge detta håller på, har mått väldigt dåligt på sista tiden men känner att det börjar bli bättre! Men aja har inte skrivit på dem här dagarna för har inte varit hemma så mycket. I fredags var det Lisas fest med gott folk & vi hade det kul:) Sen igår så mådde jag så jävla dåligt höll nästan på att gråta men bestämde mig ändå för att ta mig ner till tjejerna så vi gick runt lite på vättern & sen blev det tråkgit så vid 10 drog vi till emeline och kollade på film & åt bananer HAHAH så jävla klockrent! Men aja kom hem sen och somnade nästan direkt och idag vaknade jag upp klockan 7 och drog till kyrkan & sen så kollade vi på hus & jag hoppas vi får det! men aja nu måste jag dra och fixa mig inför jobb / susanne



Bild från fredags, Lisas fest!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0