Tillbaka igen !

Heej vanah här :)
vet att vi inte har bloggat mycket men det kommer bli bra igen. De har dagar har det inte hänt något har bara varit hemma eftersom har varit sjuk. Men nu mår jag bättre Förra veckan så var jag på bröllops fest och det var helt okej de va fullt med människor. Var med tjejerna där dansade och hade kul runt 03.00 så var jag hemma. Blder kommer snart så ni får se. Iallafall jag har inte börjat skolan än eftersom lärarna hade inte gjort klar vårat schema och de skulle planera osv så vi fick ledigt till 1 september så skönt! Idag vet jag inte vad som kommer hända vi tjejer kanske ska ut och käka i max får se om de blir de eller något annat! Men nu så ska jag kolla på film ha de så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0