12 maj - 2010

jag saknar dg så otroligt mycket, det är snart 4 månader sen du lämnade oss och än har jag inte insett att du har hamnat på en bättre plats. Jag tänker på dig varje dag och påminns hela tiden om den glädjen och energin du delade med dig. Alla gånger jag mådde dåligt var det dig jag vände mig till och det var du som hjälpte mig upp och försökte alltid göra ditt bästa för mig och alla andra. Du var en ängel och kommer alltid att vara det ovasett om du är på jorden eller i himmlen. Att kolla upp mot din balkong och inte se dig sitta där eller stå i fönstret är så hårt. För jag minns varje dag efter skolan stod du där i fönstret och direkt när du såg mig sprang du ner till oss och fixade fika. Medans jag skriver ner här hur jag känner rinner tårarna frånm min kind och jag tänker på allt som vi gjorde. Mormor jag älskar dig och du kommer alltid finnas vid mig även om jag inte kan se dig så vet jag att jag har dig hos mig ♥

--


Kommentarer
Postat av: Sannie

Vill du läsa något som sticker ut i mängden?

Om 1 Månad sticker jag till Zimbabwe i Afrika som volontär. Projektet heter Lion breeding, så i 1½ Månad kommer jag att ta hand om lejonungar :D



http://sannie.blogg.se

2010-09-03 @ 09:40:03
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0