Susanne

Hejhej
jag har tagit över bloggen som ni ser?;) Men lovar att vana ska skriva denna veckan! Men men, idag har jag inte hunnit sitta vid datorn eftersom det var skola på morgonen och såklart kom jag försent har gjort det hela veckan..
To bad. Men dagen var iaf fett rolig älskar min hannapanna♥ Så jävla söt är tjejen, utan dig gumman skulle ja inte klara mig asså!  & juste gissa vem som fick MVG i slutbetyg i Hkk?:) JAG!:D
Kom hem iaf och ringde till piercing saken och fick tid imorgon så imorgon blir det skola-stan-piercing!:D
Men aja nu ska jag dra orka inte skriva mer puss!♥

Saker som händer/hänt
- Piercing - imorgon
- conversen har kommit!
- Ny mobil på väg
- Lönen har kommit
- MVG på hkk
- Rixfm festival - lördag
- halvstudiedag - tisdag
- Studiedag - onsdag
- Räls ut - onsdag
- skolbalen
- gränna
- SKOLAVSLUTNIG
- SKARA SOMMARLAND!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0