mama africa

Hejhej
Äntligen har jag gjort klart en del plugg, känns as skönt! äntliigen!
Hade låtit allt plugg till sista minuten och nu äntligen tog jag tag i det och gjorde klart det!
& nu ska jag hoppa in i duschen och sen ta det lugnt. var iaf i skolan idag och det gick lamt och det var as varmt idag men iaf fick sluta engelskan lite tidigare så gick hem och snackade med bror som är i USA, han ska iaf köpa mig kläder haha och så får jag äntligen mina converse på torsdag! ♥ Men aja nu orkar jag inte berätta mer ska dra nu ojuste jag och vana sak fixa en ny design till bloggen snart! :) // Susanne

Har massor att göra nu det sista

- Ringa om naveln check!
- sola check!
- ringa jobbet check!
- plugga check!
- köpa som stuff
- fixa ögonbrynen
- hitta kläning + skor
- (?)




så jävla skön!

Kommentarer
Postat av: Dolly

ja visst va dom coola :)

2010-05-25 @ 19:05:20
URL: http://fashionmodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0