Godmorgon

Heejj bloggen!
Igår så hände det inte mycket hade fyra lektioner sen kom min kusin och hämtade mig eftersom skulle göra kladdkaka till henne och locka hennes hår hon fyllde år igår 20 år. När vi var klara var jag bara hos dom och väntade tills hennes morsha skulle skyssa mig hem. Var hemma runt 7 tiden och direkt när jag var hemma gick jag in i rummet och sov var så trött och det känns som att jag kommer bli sjuk och det vill jag verkligen inte :(
Iallafall idag vaknade jag 9 tidigt men kunde inte sova. Snart ska jag äta frukost sen så blir det storstädning och duscha efter. Fult väder det är idag tror inte jag ska ut kanske ba va hemma och plugga eller senare dra till min kusin för att noppa mina ögonbryn får se hur de blir. Men bloggar kanske mer sen ha de så bra ciao <3 // vanah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0