.

Hejhej

Igår så hände det inte så mycket, katya kom över och så gick vi ut på en långpromenad och snackade om allt! & sen hem och färga mitt hår & sen blev det grillat, as gott!
Idag har det inte hänt så mycket hittils, har bara städat och  rensat hela min byrå skönt!
Ska snart in och duscha med ansiktsmask & allt skönt sen får jag se vad som händer. Tänker stanna inne idag vädret suger så ska göra mig fet med godis och kolla på någon film elr så för imorgon blir det grill med tjejerna och sen sleepover med dem bästa & på måndag STOCKHOLM!♥ Kom gärna med förslag på bra butker!:D
// Susanne







Kommentarer
Postat av: m y y s a n o l s s o n

sv. aah riktigt snygga är dom! =D vill ha.. har hört att dom finns på vera moda.

2010-05-08 @ 17:13:06
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0