'

Hejhej
Susanne här, tänkte bara säga att jag nog kommer ta en bloggpaus nu eftersom det händer så jävla mycket nu och det känns fel att hålla allt hemligt och det finns inget att skriva om.

Varje dag blir saker och ting värre och jag vet inte när detta ska sluta för jag orkar verligen inte mer, även om jag inte visar min sorg för mina nära så finns sorgen inom mig. Det är styrkan så håller borta sorgen och jag vet inte hur länge jag kommer kunna dölja sorgen men snart kommer allt komma ut..
Detta har hållt på så länge och jag önskar på sätt och vis att detta tar slut nu men ändå känns det fel, snälla en utväg måste finnas. Frågan är bara när vi hittar den?
Meningarna jag hörde idag kunde jag inte fatta att de handlade om dig, jag kan inte förstå att orden som flöt ut från hennes mun handlade om dig, av alla var det du och det gör ont att höra det. Men jag vet att du är stark som tog dig upp igen och din styrka har fått dig att komma upp igen och jag hoppas att det forsätter så för din styrka kommer alltid finnas för dig och vår styrka och kärlek kommer alltid finnas med dig♥
jagälskardiig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0