12.51

Hellu !
Igår så sov min kusin över hos mig vi snackade lite och bara chillade vid datorn. Idag vaknade jag tidigt kunde inte sova hade så ont i huvud ville bara sova men de gick inte. Men nu är det bättre har inte lika ont som innan. Snackade med hanna nyss för att kolla när vi skulle gå handla lite sen gå ner till henne. Måste duscha snart och platta mitt hår packa ner mina kläder och gå ner till hanna. Vi tjejer ska sova över där idag kul blir det hoppas jag. Klockan 3 på morgonen måste vi börja fixa oss och sen ta oss ner till skolan för bussen åker vid 6 tiden måste vara där i tid. Bara så ni vet kommer vi inte kunna blogga idag och imorgon hanna har ingen datorn så då kan vi inte men vi kommer lägga in bilder på de vi har köpt och allt annat. Ni får ha de så bra pusspuss! // vanah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0