(L)

Hejhej

Mår liiite bättre idag, men gick inte till skolan bestämde mig för att bara stanna hemma och ta det lugnt idag.
Så vaknade upp och städade & pluggade lite och åkte sedan in till sjukhuset och hälsade på mamma och mormor och kände mig lite bättre, jag älskar er verkliigen ♥ Ni får mig alltid på bra humör med era sjuka humor :)<3
Stannade där en stund och hade det kul med dem och läste lite tidningar och sedan drog jag hem och har precis ringt om navlen och det blir troligvis nästa fredag, aja ville bara säga att jag mår bättre idag så imon blir det nog skola för min del, men går endast från 9-12:20 så det är skönt men aja sköt om er puss (L)

Lånad utav kenza och tyra

Asså hur jävla ledsen och på hur dåligt humör jag än är så får denna videon mig alltid på topp!

jag älskar er kenza och tyra om alla var som er skulle ingen vara ledsen!

Ni är bara så jävla sköna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0