Fredag (L)

Hejhej!:D

Gud vilken bra dag det är !
Det är fredag och solen skiner kan det bli bättre?:)
Fast känner mig lite trött eftersom jag somnade vid halv 1 någon gång igår och vaknade vid 6.. inte så bra;)
Men drog mig till skolan och det var en skön dag satt i cafet några timmar & sen fick vi sluta:)
Idag vet jag faktist inte vad som händer, det finns ifs 3 ställe att dra till 2 hemmakvällar och en fest så får se om det blir något, har bara känt mig så trött på allt nu på sista tiden så vet inte om jag orkar göra någt? men vi får se :)

iaf, sitter här i köket och har precis kollat klart på Bella&tyra's show & jag tycker den var jättebra!
Om ni inte har kollat så kan ni kolla här




GRATTIS TILL NINA SOM BLIR 16 ÅR IDAG !!!
Hoppas du får en  bra dag och att du lever i 1000 år till!


Kommentarer
Postat av: Elin

snygg blogg =)

2010-03-12 @ 21:41:48
URL: http://asunshinelife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv; Åh tack så jättemycket! :-)

Vad gullig du är!

Allt bra?

Kram

2010-03-12 @ 22:28:17
Postat av: marre

båda är sjukt psb

2010-03-13 @ 13:09:41
URL: http://marrecares.blogg.se/
Postat av: Anonym

FAN VAD SNYGGA DOM VAR ;)

2010-03-13 @ 20:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0