Back

Helloo

Nu är vi tillbaka igen och vi hoppas att vi kan börja blogga igen som vanligt, anledningen till varför vi slutade var för att båda mådde väldigt dåligt och en del saker har hänt men vi ska ändå försöka blogga
& nej jag och vana har INTE bråkat utan det har hänt andra saker.
Så nu börjar vi om på nytt och ser hur det går!

-----
Igår var vi tjejer och killar och spelade bowling och såklart skulle jag förlora men vi hade kul ändå;)
vi tog en massa kort så får se om jag lägger upp något.

Men idag så är jag ledig från skolan, så sitter här hos mormor och har precis ätit frukost och ska börja plugga nu har bestämt att jag ska vara klar med allt plugg idag! Så vi får se hur det går.
Sedan kommer även min kusin förbi som ska klippa mig behövs verkligne eftersom mitt hår är jävligt slitet
Men aja nu ska ja dra mig vidare och plugga så vi hörs nog senare med något inlägg puss // sussanne


Top model ikväll ;)


Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

så bra serie =)

2010-03-29 @ 11:28:40
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0