21:24

Hejsan!
Har haft fullt upp idag, vaknade vid 4 på morgonen och en kvart efter typ åkte vi iväg och kom fram till sverige vid 11 typ och det var så jävla varmt & jag hade mensvärk:/ Men det gick bra ändå. Direkt när ja kom hem drog jag med papa och handlade sen hem och städa/rensa gaderoben och det har tagit mig hela dagen så jag har alltså inte varit ute idag:/ Men imorgon blir det att träffa mervat sötnos så det blir bra:) Just ringde bästavän och snackade med henne en lååång stund saknar henne så jävla mycket,började gråta i telefonen men vi har lovat varandra att prata med varandra snart igen. aja har precis tagit en lååång skön dusch och nu ska jag lägga in lite bilder & jag saknar jennifer mest:/ ♥ // Sussanne


Burger kiing♥  åt det typ varje dag elr så blev det pizza,macdonalds elr sunset :)


Natten då vi gick upp klockan halv 3 och åt


I väntan på färjan



Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååååååååh burgerking:(

2010-07-12 @ 11:49:01
URL: http://emelinelazar.blogg.se/
Postat av: simone

vad söt du är:)

2010-07-12 @ 13:29:23
URL: http://siimonekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0