-

Jag sitter här och kollar på bilderna från oss, 3 underbara år med er med kärlek,glädje,skratt & lycka men även tårar. Det har alltid varit vi 5, som spice girls. Vi har alltid funnits där för varandra. Vi kan se varandra igenom om någon mår dåligt, och ett leende av er kunde få en att må bra. Jag kan inte förstå att 3 år gick så fort med er, men man säger tiden går fort när man har kul och det är just vad vi har haft. Varje gång när jag har kommit till skolan har ni fått mig att må bra, alla gånger jag har behövt en axel att luta mig mot har ni 4 funnits för mig. Alla gånger vi har haft våra snack i gympasalen och hjälpt varandra och pratat ut om saker och ting. Det är oförglömligt. Alla stunder,minnen & skratt är oförglömligt. Jag lovar jag älskar er, och vi har lovat att alltid hålla ihop och det ska vi göra, genom lycka & glädje.
I love you girls. You are the best
-♥-















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0