Sjuk:/

hejhej

shiit vilket väder det är asså! speciellt inatt kunde fan inte sova!
När kommer sommaren egenkligen?? saknar:(

Iaf, som sagt var vanah inte i skolan & jag själv tvingade mig till skolan eftersom jag också har blivit sjuk nu,men var endå tvungen att dra. Det var den dåligaste morgonen ever, visste inte vad ja skulle ha på mig & missade bussarna så kom för sent..Men var iaf i skolan och det var många som var sjuka idag& jag tänkte dra hem efter No men stannade istället för att vara med på So:n och efter det så stack jag hem, orkade inte vara med på akvan, nu är jag äntligen hemma och ska fixa något att äta & byta om men vi hörs senare puss //susanne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0