Godmorgon!:D

Godmorgon!

Hur är det med er? själv har jag blviit förkyld.. lyckat!?
Men måste endå dra mig till skolan eftersom det är så mycket som händer idag, slutar vid halv 4:(
Men att få en lång sovmomrgon är iaf skönt!:D

Nu har jag precis fixat mig och ätit frukost väntar bara på att en byggare lr vad det är ska lämna huset så jag kan dra upp och hämta min mascara, och sen drar jag mig till skolan & träffar vana (L) Men vi hörs nog vid 4 någon gång, ha det så bra puss / susanne

Hann inte fota dagens outfite men ungefär såhär:D

Topp - Hm

Jeansleggings - Veromoda

Uggs



Kommentarer
Postat av: Julia [ Fotobloggen ] ♥

hejsan.

Kika gärna in på min nya blogg där hittar du allt och lite till.

jag älskar att fotografera så om du är intresserad så gå in och kolla mina foton.

Släng gärna in en kommentar också.

Massor med kramar Julia(:

2010-01-27 @ 19:23:22
URL: http://annorlundajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0