Ändrade planer :/

Hejsan sitter fortfarande här hemma & gör INGENTING!

Skulle ju på bio men hade ingen lust, och kusin var tvungen att packa hon lämnar mig imon:/
& sen bestämde vi oss för att dra ner & fika men orkade inte så har bara suttit och ätit kladdkaka & fan vad jag mår illa nu, men kommer säkert gå över snart eftersom jag är ett matvrak ;) Iaf så blir det som sagt hemma ida, ska nog in och ta en dusch snart & sen lägga mig lr ngt? Imorgon är det fest men vet inte om jag ska dra eftersom jag inte har någon anning vad jag ska ha på mig, men vi får se tänker iaf inte stanna hemma imorgon!?
Men aja vi hörs senare, kanske slänger in något inlägg sen // susaanne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0