Trött

Hejhej

Har verkligen inte haft tid att blogga idag, åkte till skolan på morgonen & för första gången på typ 2-3 veckor behövde jag inte stressa! ska försöka göra det oftare, iaf kom till skolan och gjorde engelskaprov & det gick okej, sen typ spanska och fick massor av verb som vi ska kunna böja & allt tills på fredag(?) & sen sist matte som gick SÄMST seriöst nästa matteprov blir det IG!! så bestämde mig för att plugga matte när jag kom hem istället för att träna haha, men som sagt tog vi en tur med bussne & sen hem och plugga i flera timmar och nu har jag precis duschat och ska sova snart för är fööör trött men vi hörs nog imorgon // sussanne

http://www.majajoy.se/wp-content/uploads/2008/09/lycka-till-med-dina-studier.gif



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0