Söndag.

Hejhej

Jag har varit vaken i ett par timmar nu, och det första jag gjorde var att kolla ut och se hur mycket snö det fanns och fan vad mycket det är :O JAG VILL UT haha

Iaf, har preciis pluggat klart eftersom imon är det skolan igen :/ fan orkar inte gå tillbaka till skolan allt plugg,nationella och allt åhh ;/ fan skönt för dem som ska ha lov denna veckan!
Idag händer nog inte så mycket mer, igår drog jag ut med mama och syster lite och kom hem och så.
Ska kolla om katya orkat lyfta på sin röv och komma hit haha, men aja vi hörs nog senare puss <3//susanne


Kommentarer
Postat av: Sandra

hur får man youtube "länken" att bara bli den lilla delen? får alltid bara hela youtuberutan

2010-02-21 @ 15:39:18
URL: http://sandrazaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0