Mhhhh

Hejhej

asså vanah är borta? haha hon bloggar ju inte längre känns som om jag har tagit över, men ska snacka med flickan haha!

iaf, idag har jag bara lamat mig som vanligt,orkar inte ens fixa mig så drog upp till äffären helt ofixad, ojuste jag vanna 10 kr på en trisslott!:D så köpte en ny och vann yttligare 10 kr hahaha! undra hur detta ska forsätta? men aja kanske har lite tur på alla -♥dag? haha,  iaf idag har varit sån tjockiis dag har ätit pizza och nu håller mama på att baka muffins och kaka muuuuums (L) jag älskar mat!

Men nu ska jag inte babla på mer & juste det! ringde till navelgrejen och hon sa att jag kunde komma imon men känner mig inte riiiktigt redo så ska ringa upp på torssdag;D haha men aja nu ska jag dra! kanske slänger in en liten "vill ha" lista:D


Bjuder på en bild också ;D //ssusanne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0