Måndag

Heejjj
Dom här dagar har jag inte skrivit mycket för att har varit hos min kusin och varit ute mycket osv så har inte hunit. Men iallafall igår vaknade jag vid 12 tiden ungefär sen städade jag och duschade. Efter skullle jag sova lite för jag kännde mig inte så bra börjar bli sjuk SURT! Vid 18.00 vaknade jag skulle fixa mig sen skulle jag möta mervat och min lilla syrra. Efter det åkte vi till stan och möte vicki hennes kompis och vickis lilla syrra daniella. Vi skulle till bio och kolla på FARSHAN hahaha aso ni måste måste se den! Bästa filmen man dör av garv hela tiden så jag rekomenderar den. När filmen var klar kom åkte jag hem och min kusin kom till mig och sov över så vi hade kul :) Idag vet jag inte vad jag ska göra får se vad jag kommer hitta på men imon ska jag bada med sussane kanske får se hur de kmr gå iallafall här finns några fula bilder från igår dom tog jag när jag kom hem hihi. // vanah








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0