Lördag

Heejjj
vanah här :)
Idag vaknade jag vid 12 tiden städade hemma fett tråkigt att städa! Men iallafall sen ringde min kusin mig och frågade om jag ville hänga med dom ut och käka såklart så tackade jag JA haha för att de mat vi snackar om. Ingen tackar nej till mat. Vi åt i max och det var så gott! När vi var klara så åkta vi till a6 mina kusiner ville köpa present till deras mäner så gulligt de köpte parfym och ros. De köpte det för att imorgon är det ju alla hjärtans dag. När dom var klara så åkte jag och min kusin mervat hem till mig. Vi gjorde inte mycket satt bara vid datorn. Vi hyrde film och köpte dricka nyss. Vet inte om vi orkar baka kladdkaka men vi får väl se. Idag ska jag sova över hos mervat kul kul.
Imorgon är det ju alla hjärtans dag vet inte vad jag ska göra men något kul hoppas jag de blir. Aja nu ska jag dra ni får ha de så bra ciao :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0