Barnkalas

Hejhej

Susanne här :)

Har precis tagit en skön dusch och ligger här i sängen och bloggar, har varit i skolan idag men kom typ en timme försent för jag hade "ont i magen" haha så missade spanskan & på svenska gjorde vi sista Sv - np så nu är det äntligen klart! & så hade vi so & på idrotten var jag inte med "ont i magen" därmed ;)
haha och vanah har varit sån tönt idag & jag hatar dig :D hahaah
men iaf, har även varit på barnkalas idag, lilla daniella fyllde 5 år?:D haha Grattis
Men nu ska jag iaf dra kasnke slänger in ett Hiss&diss inlägg eller något sen men häjdoo!

jävla snö försvinn!


Kommentarer
Postat av: molly♥

sv: mm :(

2010-02-12 @ 23:45:11
URL: http://mollllys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0