--

Hejhej

Uppdateringen är sämst för vana har inget dator nu, och jag mår inte så jättebra men ska iaf uppdatera liite bättre idag;)

Igår, först blev det skolan var inte på humör oså stack jag inte till idrotten för skulle till sjukhuset men kunde inte åka pga en sak så stack hem och fixade mig lite och möte upp tjejerna(hanna&vana) och drog till stan och a6, finns massor av fina saker nu ute i butikerna! Fick bara med mig en randig tröja och inget mer.. men ska nog dra i veckan tror jag för har fått mina pengar nu. Men aja idag har inget hänt hittils vet inte om jag ska dra ner till hanna ellervana sen men vi får se vi hörs nog iaf puss// susanne

Randig topp - hm



Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Jaa jag har bloggat i ett par år nu. :)

2010-02-27 @ 12:56:22
URL: http://annapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0