Livet leker

Hejhej
Äntligen har jag tid för datorn har haft fullt upp hela dagen men dagen har ändå varit BÄST!
Skola på morgonen och lektionerna flöt på med självklart med en massa skratt älskar klassen&tjejerna enormt kommer sakna er så jävla mycket:/♥ & vi har bästa planerarna för stockholm resen men det är inget vi tar upp här, feel the pain! ;)
när vi slutade skolan drog jag hem & hjälpte mama lite snabbt med tvätten och sen drog jag vidare och handlade med mormor och morbror och stakars mormor.. en viss sak hände men tänker inte ta upp det här hoppas det blir bättre! ojuste imorgon börjar lila susanne att jobba!:D Har utbildning klockan 4, skulle egenkligen gjort detta för länge sen men saker kom ivägen så ska göra imorgon men aja nu måste jag hoppa in i duschen och ikväll är det Desprerata hemmafruar klockan 9! / Susanne



9G = Eliten när vi stack revs SKITEN
Sucktröjan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0