Grått!

Hejhej

asså gud vilket trist väder det är idag! Humöret har också sjunkit på grund av pissvädret:( Och bästakusin har lämnat mig :( åhh kommer sakna henne så jävla mycket du är så jävla bäst & vi hade så kul! Men i sommar då fan ska vi ses och ha galet kul tillsammans igen♥

Menmen, så nu är jag mobbad igen och kommer må dåligt igen hon fick mig att må bra ett tag men nu kommer allt gå tillbaka..:( Men ska försöka att inte tänka på saker ska ta en sak i taget och så får vi se hur det blir och snart måste jag börja fixa mig  för att dra ner och göra piercing:))
Så vi hörs senare puss // Susanne

P.s förlåt för att jag inte lägger in några bilder men allt är gammalt och orkar inte ta nya..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0