Break your heart

Hejhej
Susanne här, antar att alla är ute och firar valborg men tyvärr kunde inte jag göra det på grund av visa anledningar.. jag hoppas verkligen allt löser sig snart, vill att allt ska bli som vanligt igen & det vill även du♥
Så nu sitter jag här lagom tjock och rund, har ätit massa kakor och godis som mama bakade & självklart en massa annat skräp men jag lovar på måndag ska jag börja äta nyttigt igen! Jag ska få en fin kropp till sommaren!
Men idag har det varit skola-nationela och sen på idrotten var vi tvungna att ha mjukisarna uppkörda i röven asså tjejer jag älskar er mäst kommer sakna er så jävla mycket♥ Spice girls för alltid
Tänkte dra ut en sväng nu, men tror inte jag orkar så har precis haft lite girltalk med bästavän<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0