20:37

Hejhej
Här sitter jag och lyssnar på musik, asså vet aldrig hur jag ska börja ett inlägg så det fick bli såhär cpigt =D
Måste tvinga vana till att börja blogga hon skriver aldrig lr hur? Men det ska det bli en ändring på!
Idag har jag iaf varit ledig så det var jätteskönt! Drog ner till a6 med vana och hittade as mycket fint men måste hålla i mig nu tills stockholms resan, men fick iaf med mig en kofta & en söt bh. Orkar inte fota det nu kanske gör det sen eller imorgon:) Sedan skulle vi åka och sola och herregud säger jag bara, jag höll seriöst på att dö av skratt!!
Jag&vana är bäst men de mest dumaste personerna som finns! Mer säger jag inte ;) Vi är så jävla sjuka att det inte är sant! Men aja nu ska jag inte sitta här och babla. Imorgon är det suckfoto och jag har precis tagit fram allt tills imorgon även om jag börjar halv 10 känns det skönt att ha allt färdigt, Okej känner att detta inlägget blev för långt så nu räcker det, puss på rumpan ♥

Imorgon ska jag till stan med mami, och köpa hårfärg och sedan ska mama färga mitt hår♥
// SuSanne

Bilden är lite gammal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0