18:44

Hejhej
Susanne här, har precis pluggat lite Engelska ska skriva typ en uppsats eller något om en biståndsorganisation..
Men jag är snart klar så det känns skönt. Men idag har jag iaf varit i skolan och det flöt på som vanligt gjorde nationella i spanska och det gick ju inte så jättebra men vi får se hur resultatet blir? Sedan hade vi akva men vi orkade inte gå så vi drog till sanda & ED och hängde upp affischer & sånt och sen hem och duscha och nu ska jag plugga lite svenska & NO, känner mig stolt som har tagit tag i skolan igen :)♥ Imorgon är det nationella igen i spanska så vi får se hur det går men nu måste ja dra puss <3


Min älskliing som snart kommer bli min ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hei:)jeansen kostade typ 140. ahah as billigt:)

hur e d me dig. fun bloggw

2010-04-29 @ 21:51:04
URL: http://psychedelique.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej nej. det e originalpris;)ahhahaa.

jeansleggins från veromoda!

2010-04-30 @ 10:35:24
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0