--

Hejhej
asså har verkligen inte hunnit sitta vid datorn förens nu.
Igår var jag i skolan och direkt efter drog jag och jobbade på det nya jobbet och det gick jättebra faktist!
När jag kom hem var jag helt slut så somnade nästan på en gång.

Idag har jag varit i skolan, och en sak är säkert jag är sämst på att passa tider! Jag går ut hemifrån 1-2 minuter innan bussen kommer & jag har sån tur att den är försenad en minut haha! Men imorgon är det nationella så måste ut tidigare! Men iaf, skolan idag och den flöt på ganska bra solen skiner och det är jävligt härligt! Sista lektion var akva men vi satt ute i solen istället och kom en halvtimme försent för att jag hade "ont i magen" :)
Men aja nu ska jag snart dra och plugga lite matte eftersom det är np imorgon + beep test döda mig!?
Men vi hörs senare eller imorgon puss / susanne



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0