Träning

Hejhej

här sitter "skolkarn", ne skoja bara. var hos tandläkaren fakitst och sen orkade jag inte gå tillbaka så kom hem istället och har precis ringt upp fått en tid om arbetsinterjuv nästa vecka ska bli skönt att börja jobba och tjäna money ;)
Iaf, väntar just nu på att vanabanana ska sluta så att ja kan dra ner och möta upp dem så ska vi åka och träna
äntligen! har inte tränat på år och dagar!?
kommer se ut som en fet köttbulle på strandenhaha!
men aja vi hörs nog senare när vi kommer hem //  sussanne


andledningen till varför bara jag bloggar är för att vana inte har någon dator för tillfället så därför!:D


Kommentarer
Postat av: Julia

jag gillar twister :)

men piggelin är bra mot min onda hals!

2010-03-17 @ 14:55:35
URL: http://juliape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0