Tisdag

Helluuu vanah här. Idag började vi klockan 8 tråkigt att börja så tidigt menn aa kör bara hade bara två lektioner sen slutade vi vid 11 tiden. Efter det så solade jag i en halv timme ungefäär hade inte solat på skitlänge. När jag var klar så gick jag och hanna till stan ville köpa lite grejer till festen som är på söndag så jag köpte en vit skjorta och sen paljettleggins. Men får se om de är de jag ska ha. Kanske tar kort på de sen så att ni får se hur de ser ut. Idag var det så härligt väder! Äntligen så börjar de bli varmt ute och solen skiner. Efter när vi var klara från stan så gick jag och hanna hem. När jag kom hem så åkte jag med mamma, syrran och min kusin till en klänning äffar dom hade så fina kläningar till bröllop provade en men vet ínte om ja ska köpa den så får väl tänka noga på den saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0