GOOD DAY

Hejsan Susan här!:)

Asså fan vilken bra dag det är idag! Känns som inget kan gå fel just nu och hoppas att detta håller i sig ett tag eftersom jag har varit på dåligt humör i flera dagar/veckor!

Idag började jag med att försova mig & missade typ 3 bussar.. men det gick bra iaf var i skolan tills 11 typ sen fick vi sluta och drog lite till stan och hem igen & sen tillbaka till stan och gick runt lite med tjejerna♥ Sedan var det dags för jobbinterljuven det gick ganska bra faktist hoppas på att få jobbet alltså!
Men aja nu ska jag dra och njuta av solen eftersom vädret är helt perfekt idag sol,varmt & Skönt!!
Vi hörs nog sen puusss


Dagens outfite

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0