Fredag, Lördag och söndag

Heejjj de vanah här det var så länge sen jag skriv men ni vet varför. Min internet kommer funka den 23 mars. Iallafall jag har gjort hål i naveln och det gör inte så ont som alla säger. På fredag så var det tjejkväll hos nina så vi var där och kollade på skräckfilm. Var ass rädd haha. Var hemma runt 12 tiden sen så kunde jag inte sova var lite rädd men de gick över sen haha. Och på lördag så gick jag sussane till gc mötte tjejerna och killarna däär vi spelade cs det var så kul för att jag var först i ligan så bäst jag är på cs ! Killarna blev arg för dom trodde inte jag var så bra men aja sanningen svider. Nu så är jag hos min kusin sov över och vi vaknade nyss ska vara med kusiner idag och bara va hemma. Men nu ska jag dra bye. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0