Badet

Hallo ;)

Gud känner mig så duktig och på bra humör:D

Har varit och badat idag med skolan fast ingen kom typ ba jag och vana och 3 killar ;) men det var as kul skulle ha livräddning hhaha fan vad kul det var, fast jag lyckades tyvärr inte hämta dockan men jag hämtade vana (A)
Hahaha, oså fick vi hoppa och allt as kul!:D Ja ska bada oftare med min lilla badanka ( vana ) ofan vad skönt det var att sitta i bubbelpoolen fast vi fick inte sitta där länge för vi skulle sluta:/ men aa bastade och lite sånt och sen tog vi bussen hem :) Jag är sååå trött men vill inte sova för kommer missa Desperate houswifes och det får INTE hända:D
Aja nu har jag bablat på här men ni vet vad som har hänt idag och imorgon blir det Frikis och svettis!:D
Asså jag har börjat bli duktig nnu :D // sussanne




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0