- -

Hejhej

asså vet inte om vi ska ta en bloggpaus eller något för både jag och vana mår som sämst nu, orkar verkligen inte med något längre allt är bara skit justnu.. men ska iaf försöka blogga idag och sedan får vi se hur det blir..


Idag har jag iaf varit i skolan missade bussen som vanligt men det har blivit som en rutin, iaf lektionerna flöt på och på idrotten var det rktigt kul faktist och sen vid 2 fick vi sluta kom hem och städade och pluggade lite eftersom jag var tvungen att lämna in ett arbete, och så har jag ätit så jävla mycket idag! jag äter så mkt när jag är hemma!
Men aja nu måste ja hoppa in i duschen och sen sova för imon ska jag vakna tidigtför att dra till ullared hoppas man hittar något? // sussanne


Ja ♥ Mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0