Vättern

Hejhej
Måste bara säga att jag & vana och tjejerna tog vårt första dopp i vättern igår Stolta!
Haha, men som sagt var vi på vättern igår med tjejerna och vi var typ 10 st och vi hade så jävla kul! Vi var där i flera timmar och solade,badade,körde vattenkrig och köpte pizza som vi åt på stranden feta vi är (Y) Spelade även in flera videoklipp men jag får inte upp dem på datorn :S Ska försöka igen senare men vi hade det jävligt kul igår och vädret var ju underbart! Hela jönköping var fan på stranden igår! Men iaf sen mot kvällen blev vi trötta så vi drog oss hemåt & kom hem duschade och sov :)
& idag vaknade jag & gjrode pannkakor som blev lika feta som mig, haha skojar inte det blev as tjocka men gott var det iaf!:D Och nu väntar jag på att mama kommer hem så att ja kan dra ner till a6/stan med tejjerna och köpa lite saker som jag behöver, så kyss på rumpan // Susanne









Bevis :)


Kommentarer
Postat av: nath

Ohh fy satan jag fryser bara av att se på bildern :P vättern är alltid kall hehe

2010-06-18 @ 16:14:21
URL: http://onlynattan.blogg.se/
Postat av: Chillipepper

härliga sommarbilder (Y) :)

2010-06-18 @ 18:15:07
URL: http://chillipepper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0