Tack för tiden <3




Vill bara säga att jag kommer sakna mina underbara vänner. Dessa tre år har varit de underbaraste tiden i mitt liv. Kommer ihåg första gången vi träffades vill bara tillbaka till den tiden. Vill bara spola tillbaka tiden och PAUSA! Varje morgon när man kom till skolan så var det ni som fick min dag att lysa. Hoppas verkligen att vi inte förlorar varandra, att vi alltid håller ihop så som vi gjorde dessa år. Kommer aldrig att glömma er. Alla dessa minner vi har haft tillsammans kommer alltid finnas kvar tills dagen jag dör. ÄLSKAR ER TJEJER! // vanah









Kommentarer
Postat av: Sara

Hejsan!

väldigt fin blogg & jag ska fortsätta ha tummen upp :) (Y)

2010-06-18 @ 21:53:47
URL: http://zzarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0