chacha!
Såg att vana har lagt in bilder från balen & det finns typ 500 bilder men det kanske kommer lite mer sen. Men igår vad det fest som sagt & fyfan vad kul vi hade har inte haft så kul på as länge! Bästa kvällen asså. Fast självklart kom jag försent efter när festen började alltså halv 7 satt jag i pyjamas & osminkad så blev att dra på sig något snabbt & sminka mig på 5 min och dra till skolan & väl där hade vi som sagt jävligt kul, fick 3 rätters middag & lärarna stod för underhållningen & sedan hade vi disco & alla schekade (Y) Fick så jävla ont i fötterna så att jag inte kunde gå fan men tur var fick man skjuts hem ;)

& idag var det skolavslutning och som vanligt kom jag försent där med! Men betygen är satta så bryr mig inte. Men sa iaf hejdå till alla och fan vad alla grät sorligt att lämna alla & skolan men sånt är livet. Kommer sakna mina älskliingar så jävla mycket! men iaf drog hem & har inte gjort så mycket mer drog ner till tjejerna och satt i trädgården & chillade med music & flum, skulle ha dragit på en fest eller tagit fika med vissa personer men orkade ine så det fick bli en myskväll ♥ & det var allt jag hade inlägget blev långt men mycket har hänt på sista tiden :)
// Susanne


Bjuder på bilden!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0