Boriing

Hejhej, här sitter jag & ruttnar. Har haft det fett tråkigt idag och vädret suger seriöst det får mig att deppa hemma :(
Har inte gjort ett skit idag bara städat,ätit & sovit vaknade typ för en stund sen & jag saknar min älskliing så jävla mycket :'(  Hur fan ska jag klara mig utan dig :'( Seriöst låg och grät as länge tills jag somnade en stund ♥
Jag lovar kommer inte klara dessa 2 månaderna utan dig:/ Du var den som jag alltid kunde vända mig till, helvete :(
men aja, skulle dragit och fikat med the boys&girls men orkade verkligen inte. Men nu ska jag gå och tycka synd om mig själv puss / Susanne



Kommentarer
Postat av: matilda rosqviist

Yes! (: Allt bra med dig då? =)

2010-06-13 @ 11:50:48
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0